Matkanpidennys

Matkanpidennys pakettina tai lisäpäiviä matkan loppuun.

Monilla matkoillamme on mahdollista ostaa joko valmis matkan pidennyspaketti tai muuttaa paluulennon päivämäärää.

Matkan pidennyspaketti
Paketti sisältää tietyn etukäteen myynnissä olevan määrän päiviä ja matkanpidennys on esitelty päämatkan yhteydessä. Hintaan sisältyy lennot/kuljetukset sekä majoitukset, jotka on eritelty pidennyksen yhteydessä.  Matkanpidennys on omatoiminen, mukana ei ole Albatrosin suomalaista matkanjohtajaa.

Matkanpidennys on tilattava ja maksettava viimeistään 75 päivää ennen matkalle lähtöä. Suosittelemme kuitenkin varaamaan pidennyksen niin ajoissa kuin mahdollista. Matkanpidennykset ovat aina erikoistilauksesta, ja niitä on saatavilla rajallinen määrä. Huomioithan, että kotisivuillamme mainitut hinnat ovat alkaen hintoja. Hotelli- ja/tai lentohintojen mahdolliset muutokset vaikuttavat lopulliseen hintaan.

Jos pidennys peruutetaan vahvistuksen jälkeen, veloitamme ne kulut, jotka esim. lentoyhtiö ja hotelli meiltä veloittaa.

Lisäpäiviä matkan loppuun
Voit viettää lisäpäiviä kohteessa, sen jälkeen kun matkaohjelman mukainen matka päättyy. Lisäpäivien määrä riippuu ohjelman mukaisen matkan pituudesta: lentolippu on voimassa 30 päivää lähtöpäivästä, eli jos ohjelman mukainen matka kestää esimerkiksi 8 päivää, voit pidentää oleskeluasi kohteessa maksimissaan 22 päivällä.

Täytä kotisivujemme varauslomakkeen kohtaan ''Huomioitavaa'' toiveesi lisäpäivistä ja päivämäärä, jolloin haluaisit palata kotiin. Otamme sinuun yhteyttä ja kerromme, onko lisäpäivät mahdollisia, ja mitä paluupäivän muutos maksaa. Merkitsethän esim. ”4–6 päivää”, mikäli voit joustaa paluupäivän suhteen. 

Hinta/henkilö: 70€ + lentoyhtiön lisämaksu muutoksesta. Lentoyhtiön perimä muutoskulu riippuu kysynnästä kyseisenä ajankohtana ja eri lentoluokkien saatavuudesta.

Ennen kuin käsittelemme muutospyyntöä, tulee matkaehtojen mukainen ennakkomaksu olla maksettuna. Kun muutos on vahvistettu, matkan pidennystä ei voi peruuttaa kuluitta (70€/hlö + lentoyhtiön mahdollinen lisämaksu).

Jos muutos ei ole mahdollinen ja haluat perua matkan, palautamme ennakkomaksun. Huom. mahdollinen ennakkomaksun palautus koskee ainoastaan uusia varauksia.

Lisäpäivien majoituksesta sekä lentokenttäkuljetuksesta huolehdit itse. Lisäpäivien aikana ei ole suomalaisen matkanjohtajan palveluita.

Lentolipun muuttaminen riippuu kunkin lentoyhtiön säännöistä ja varaustilanteesta. Vastaamme tiedusteluusi 7–10 päivän kuluessa.

Muutokset paluupäivään eivät ole mahdollisia Grönlantiin, Huippuvuorille sekä Kuubaan suuntautuvilla matkoilla. Norwegian lentoyhtiöllä ryhmälentolipuilla matkustettaessa muutokset paluupäivään eivät ole mahdollisia.

Muistathan tarkistaa, että matkavakuutuksesi on voimassa koko matkan ajan.

Mikäli haluat lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09 31585999 (pvm/mpm)  tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@albatros.fi.